O R D I N privind aprobarea Metodologiei de înscriere a copiilor în învățământul primar
Cerere amanare clasa pregatitoare
O R D I N privind aprobarea Metodologiei-cadru de înscriere a copiilor în unități de învățământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preșcolar și/sau antepreșcolar și în servicii de educație timpurie complementare și a Calendarului înscrierii copiilor antepreșcolari și preșcolari în anul școlar 2024—2025 în unități de învățământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preșcolar și/sau antepreșcolar și în servicii de educație timpurie complementare
- INFORMAȚII UTILE
Disponibil de luni până vineri, în intervalul orar 08.00-16.00 (luni-joi) și 8.00 – 14.00 (vineri)
Acte necesare pentru înscriere la creșă, grădiniță sau la serviciul de educație timpurie complementar:
a) copie de pe certificatul de naștere al copilului
b) copie de pe actele de identitate ale părinților/ reprezentantului legal
c) adeverință de angajat pentru fiecare dintre părinți/reprezentantul legal sau adeverință privind perioada concediului de creștere și îngrijire copil, pentru tipul de program
prelungit, respectiv pentru înscrierea în învățământul antepreșcolar
d) alte documente doveditoare care fac obiectul criteriilor generale sau specifice de înscriere și care sunt analizate în timpul procesului de înscriere
e) adeverință de la medicul de familie în care se menționează că respectivul copil este sănătos clinic; adeverința este necesară în prima zi de prezentare a copilului în unitatea de învățământ
f) avizul epidemiologic/dovada de vaccinare, întocmit(ă) conform prevederilor elaborate de Ministerul Sănătății, cu privire la intrarea copilului în colectivitate, eliberat(ă) de medicul de familie al copilului cu maximum 5 zile înainte de a începe frecventarea unității.
Înscrierea copiilor în unități de învățământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preșcolar și/sau antepreșcolar și în servicii de educație timpurie complementare se face prin depunerea unei cereri-tip de înscriere însoțită de documente justificative.
Cererea-tip de înscriere se poate transmite prin e-mail, prin poștă sau se poate depune la sediul unității de învățământ la care părintele dorește înscrierea copilului, în perioada prevăzută de Calendarul înscrierii copiilor. În cazul înscrierii la creșă sau grădiniță părintele are posibilitatea înregistrării a trei opțiuni în cererea-tip de înscriere.
În situația transmiterii prin e-mail sau prin poștă, părintele va transmite unității de învățământ declarația-tip pe proprie răspundere cu privire la veridicitatea informațiilor completate în cerere.
Validarea cererii-tip de înscriere este obligatorie și se face la unitatea de învățământ la care părintele solicită înscrierea sau prin intermediul mijloacelor electronice și constă în compararea datelor introduse în aplicația informatică cu documentele transmise/depuse de către părinte.
NOTĂ:
Sistemul Informatic Integrat al Învățământului din România (SIIIR – https://www.siiir.edu.ro/siiir/) nu permite înscrierea la mai multe unități de învățământ
CERERE-TIP_ANTEPRESCOLAR_2024
CERERE-TIP_PRESCOLAR_2024
O R D I N privind aprobarea Metodologiei-cadru de înscriere a copiilor în unități de învățământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preșcolar și/sau antepreșcolar și în servicii de educație timpurie complementare și a Calendarului înscrierii copiilor antepreșcolari și preșcolari în anul școlar 2024—2025 în unități de învățământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preșcolar și/sau antepreșcolar și în servicii de educație timpurie complementare
- INFORMAȚII UTILE
Disponibil de luni până vineri, în intervalul orar 08.00-16.00 (luni-joi) și 8.00 – 14.00 (vineri)
Acte necesare pentru înscriere la creșă, grădiniță sau la serviciul de educație timpurie complementar:
a) copie de pe certificatul de naștere al copilului
b) copie de pe actele de identitate ale părinților/ reprezentantului legal
c) adeverință de angajat pentru fiecare dintre părinți/reprezentantul legal sau adeverință privind perioada concediului de creștere și îngrijire copil, pentru tipul de program
prelungit, respectiv pentru înscrierea în învățământul antepreșcolar
d) alte documente doveditoare care fac obiectul criteriilor generale sau specifice de înscriere și care sunt analizate în timpul procesului de înscriere
e) adeverință de la medicul de familie în care se menționează că respectivul copil este sănătos clinic; adeverința este necesară în prima zi de prezentare a copilului în unitatea de învățământ
f) avizul epidemiologic/dovada de vaccinare, întocmit(ă) conform prevederilor elaborate de Ministerul Sănătății, cu privire la intrarea copilului în colectivitate, eliberat(ă) de medicul de familie al copilului cu maximum 5 zile înainte de a începe frecventarea unității.
Înscrierea copiilor în unități de învățământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preșcolar și/sau antepreșcolar și în servicii de educație timpurie complementare se face prin depunerea unei cereri-tip de înscriere însoțită de documente justificative.
Cererea-tip de înscriere se poate transmite prin e-mail, prin poștă sau se poate depune la sediul unității de învățământ la care părintele dorește înscrierea copilului, în perioada prevăzută de Calendarul înscrierii copiilor. În cazul înscrierii la creșă sau grădiniță părintele are posibilitatea înregistrării a trei opțiuni în cererea-tip de înscriere.
În situația transmiterii prin e-mail sau prin poștă, părintele va transmite unității de învățământ declarația-tip pe proprie răspundere cu privire la veridicitatea informațiilor completate în cerere.
Validarea cererii-tip de înscriere este obligatorie și se face la unitatea de învățământ la care părintele solicită înscrierea sau prin intermediul mijloacelor electronice și constă în compararea datelor introduse în aplicația informatică cu documentele transmise/depuse de către părinte.
NOTĂ:
Sistemul Informatic Integrat al Învățământului din România (SIIIR – https://www.siiir.edu.ro/siiir/) nu permite înscrierea la mai multe unități de învățământ
Locuri propuse pentru anul școlar 2024-2025
Arondări Cernavodă 2024
Arondări Mangalia_2024
Arondări Medgidia_2024
Arondări Municipiul Constanta_2024
Arondări Năvodari_2024
Arondări Valu Lui Traian_2024
Arondări Ovidiu 2024
În temeiul Hotărârii Consiliului de Administrație al Inspectoratului Școlar Județean Constanța, Nr. 16 din 04.03.2024, vacanța școlară din luna februarie 2025 este stabilită, pentru unitățile de învățământ din județul Constanța, în perioada 24.02.2025-28.02.2025.
Stimate colege,
Stimați colegi,
Cu ocazia ZILEI NAȚIONALE A MESERIILOR, sărbătorită în data de 11 martie, vă invităm să vizionați, alături de elevii dumneavoastră din clasele gimnaziale, GHIDUL DE ORIENTARE ÎN CARIERĂ, în care sunt prezentate meseriile ce vor fi școlarizate în anul școlar 2024-2025 în învățământul profesional constănțean.
Vizionarea se va realiza începând cu ziua de luni, 11 martie 2024, și până vineri, 15 martie 2024, de către toate clasele gimnaziale, la orele de Educație tehnologică și aplicații practice.
Monitorizarea activităților se va face de către membrii Consiliului Consultativ al ÎPT. În timpul monitorizării se vor întocmi procese verbale ce vor fi aduse ulterior la Inspectoratul Școlar Județean Constanța.
Vă mulțumim!
INSPECTORATUL ȘCOLAR JUDEȚEAN CONSTANȚA 2024-2025
Inspectoratul Școlar Județean Constanța a obținut Acreditarea Erasmus+ nr. 2022-RO01-KA120-SCH-000108334, în baza căruia se vor derula în perioada 2023 – 2027 mobilitățile în domeniul Educație Școlară, așa cum au fost ele enunțate în aplicație și în strategiile instituționale.
Anunț de selecție pentru a deveni membru în cadrul consorțiului Erasmus+
- REZULTATE SELECȚIE UNITĂȚI DE ÎNVĂȚĂMÂNT CE VOR DEVENI MEMBRE ÎN CADRUL CONSORȚIULUI COORDONAT DE IȘJ CONSTANȚA
Rezultate selectie unitati consortiu inainte de contestatii
Rezultate finale selectie unitati consortiu
Numărul 18 din 2024 al revistei Dynamis a Casei Corpului Didactic Constanța cuprinde toate variantele de subiecte realizate în luna decembrie 2023, în cadrul grupurilor de lucru organizate pe discipline la nivelul Inspectoratului Școlar Județean Constanța.
Toate aceste variante de subiecte sunt puse la dispoziția elevilor, constituind un antrenament util în vederea pregătirii examenelor naționale.
https://www.ccdconstanta.ro/download/Dynamis_ianuarie_2024.pdf
PROCEDURA DE EVALUARE MANAGERIALĂ 2024
Anexa Nr. 10.1._FIȘE AUTOEVALUARE _DIRECTOR_ LICEU_ȘCOALA PROFESIONALĂ
ANEXA Nr.10.2. _FIȘE AUTOEVALUARE DIRECTOR ADJUNCT_ LICEU_ȘCOALĂ PROFESIONALĂ.
ANEXA Nr. 10.3. FIȘE AUTOEVALUARE_DIRECTOR_ GIMNAZIU .
ANEXA Nr. 10.4._FIȘE DE AUTOEVALUARE DIRECTOR ADJUNCT GIMNAZIU
ANEXA Nr. 10.6. _FIȘE AUTOEVALUARE_DIRECTOR_CENTRU ȘCOLAR PENTRU EDUCAȚIE INCLUZIVĂ.
ANEXA Nr. 10.7._FIȘE DE AUTOEVALUARE DIRECTOR ADJUNCT_CENTRUL ȘCOLAR PENTRU EDUCAȚIE INCLUZIVĂ
ANEXA Nr.10.9._FIȘE AUTOEVALUARE_ DIRECTOR_PALATUL COPIILOR
ANEXA Nr. 10.10. _FIȘE AUTOEVALUARE_DIRECTOR_CLUB SPORTIC ȘCOLAR
ANEXA Nr. 10.11. _FIȘE DE AUTOEVALUARE_DIRECTOR ADJUNCT_CLUB SPORTIV ȘCOLAR.
Anexa nr.10.12_FIȘE AUTOEVALUARE _DIRECTOR_ CENTRUL JUDEȚEAN DE EXCELENȚĂ.
Fisa_evaluare_conform Anexei 2 an 2024
Anexă la Ordinul ministrului educației nr. 6877/22.12.2023-METODOLOGIA – CADRU PRIVIND MOBILITATEA PERSONALULUI DIDACTIC DE PREDARE DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR ÎN ANUL ŞCOLAR 2024-2025
Anexe la Metodologie
Anexa nr.2 la Metodologie
Anexa nr. 19 la Metodologie-C A L E N D A R U L mobilității personalului didactic de predare din învățământul preuniversitar pentru anul școlar 2024 – 2025
Modele de cerereri pentru etapele de mobilitate
- Lista posturilor didactice vacante/rezervate
Lista posturilor didactice la data de 22.02.2024
Lista posturilor didactice la data de 15.03.2024
Lista posturilor didactice la data de 25.03.2024
- Pretransferul personalului didactic. Modificarea repartizării cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei
1. Extras-metodologie-pretransfer_modificarea-repartizarii-angajati-viabilitatea-postului
2. Extras-calendar-pretransfer_modificare-repartizare_viabilitatea-postului
3. Anunt primire dosare
4. Coperta-dosar-pretransfer
5. Cerere inspectie proba practica proba orala
6. Cerere-transfer-restrangere_pretransfer_isj
6.1. Cerere-pretransfer-prin-schimb-de-posturi_modificare-repartizare_schimb-de-posturi
7. Fisa_evaluare_conf_ Anexei 2, an 2024
8. Adeverinta post_2024-2025
9. Adeverință-sancțiuni
10. Declaratie-director
11. Declaratie privind postul ocupat in etapele anterioare
12. Cerere-transfer-restrangere_pretransfer
13. Anexa-17_rapoarte-comisie-de-mobilitate_model-raport_model_instiintare
14. PRE_2024_ACORD_DIRECTOR
15. PRE_2024_INSTIINTARE_ISJ_ACORD
- Modificarea duratei contractului individual de muncă din durată determinată de un an în contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei
1. Extras-metodologie_modificarea-contractului-din-perioada-determinata-in-perioada-viabilitatii-postului
2. Extras calendar modificare CIM in DVP
3. Cerere-angajare-viabilitatea-postului
4. 2024_DVP_Cerere_adresata_CA_unitate
5. CT_MODIFICARE_CONTRACT_DVP_2024
6. CT_MODIFICARE_CONTRACT_DVP_2024 RESPINGERE
- Completarea normei didactice la nivel de ISJ
1. Extras-metodologie_Completare-de-norma-la-nivelul-ISJ
2. Extras-calendar_Completarea-de-norma-si-restrangere-de-activitate-la-nivelul-ISJ
4. Cerere-completare-de-norma
5. Cerere inspectie proba practica proba orala
LISTĂ PUNCTAJE INIȚIALE – COMPLETARE NORMĂ DIDACTICĂ DE PREDARE LA NIVEL DE ISJ
PROGRAMAREA CANDIDAŢILOR PENTRU SUSȚINEREA INSPECŢIEI SPECIALE LA CLASĂ
REZULTATELE CANDIDAŢILOR LA INSPECŢIA SPECIALĂ LA CLASĂ
PROGRAMARE ȘEDINȚĂ PUBLICĂ DE REPARTIZARE 12 martie 2024
- Restrângere de activitate începând cu 01.09.2024
1. Extras-metodologie_transfer-restrangere-de-activitate
2. Extras-calendar_Completarea-de-norma-si-restrangere-de-activitate-la-nivelul-ISJ
3. PROCEDURA TRANSFER PRIN RESTRANGERE 2024
4. Cerere-transfer-restrangere_pretransfer
Lista cadrelor didactice aflate în restrangere de activitate
LISTĂ PUNCTAJE INIȚIALE – RESTRÂNGERE DE ACTIVITATE ÎNCEPÂND CU 01.09.2024
PROGRAMARE ȘEDINȚĂ PUBLICĂ DE REPARTIZARE 12 martie 2024
- Menținerea în activitate a personalului didactic de predare, la cerere, ca titular în funcţia didactică, peste vârsta de pensionare
Extras-Metodologie_Mentinerea-in-activitate-ca-titular
Extras-calendar_Mentinere-in-activitate-ca-titular
Lista menținere în activitate ca titular după 65 de ani – 1.02.2024
Model_acord_mentinere_tit_2024
Cerere_tip_mentinere_activitate_titular_2024
Lista cadrelor didactice pentru care s-a aprobat mentinerea in activitate 22.02.2024
- Întregirea normei didactice de predare a personalului didactic de predare titular în două sau mai multe unităţi de învăţământ ori pe două sau mai multe specializări
Extras-Metodologie-Intregirea-normei-de-predare
Extras-calendar_Intregire-de-norma
Cerere_intregire_norma_didactica_ADVP_2024
Cerere_intregire_norma_didactica_tit_2024
Programarea-probelor-practice_inspectiilor-speciale-la-clasa
Propunere intregire profesor
Cerere_intregire_norma_didactica_ADVP_2024
Cerere_intregire_norma_didactica_tit_2024
Lista cadrelor didactice pentru care s-a aprobat intregirea normei