Image Image Image 01 Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll to Top

To Top

Page Not FoundSorry, but you are looking for something that isn't here.

  • LEGISLAȚIE

O R D I N privind aprobarea Metodologiei-cadru de înscriere a copiilor în unități de învățământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preșcolar și/sau antepreșcolar și în servicii de educație timpurie complementare și a Calendarului înscrierii copiilor antepreșcolari și preșcolari în anul școlar 2024—2025 în unități de învățământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preșcolar și/sau antepreșcolar și în servicii de educație timpurie complementare

  • INFORMAȚII UTILE
    telverde ISJ 3

    Disponibil de luni până vineri, în intervalul orar 08.00-16.00 (luni-joi) și 8.00 – 14.00 (vineri)

Acte necesare pentru înscriere la creșă, grădiniță sau la serviciul de educație timpurie complementar:
a) copie de pe certificatul de naștere al copilului
b) copie de pe actele de identitate ale părinților/ reprezentantului legal
c) adeverință de angajat pentru fiecare dintre părinți/reprezentantul legal sau adeverință privind perioada concediului de creștere și îngrijire copil, pentru tipul de program
prelungit, respectiv pentru înscrierea în învățământul antepreșcolar
d) alte documente doveditoare care fac obiectul criteriilor generale sau specifice de înscriere și care sunt analizate în timpul procesului de înscriere
e) adeverință de la medicul de familie în care se menționează că respectivul copil este sănătos clinic; adeverința este necesară în prima zi de prezentare a copilului în unitatea de învățământ
f) avizul epidemiologic/dovada de vaccinare, întocmit(ă) conform prevederilor elaborate de Ministerul Sănătății, cu privire la intrarea copilului în colectivitate, eliberat(ă) de medicul de familie al copilului cu maximum 5 zile înainte de a începe frecventarea unității.
Înscrierea copiilor în unități de învățământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preșcolar și/sau antepreșcolar și în servicii de educație timpurie complementare se face prin depunerea unei cereri-tip de înscriere însoțită de documente justificative.
Cererea-tip de înscriere se poate transmite prin e-mail, prin poștă sau se poate depune la sediul unității de învățământ la care părintele dorește înscrierea copilului, în perioada prevăzută de Calendarul înscrierii copiilor. În cazul înscrierii la creșă sau grădiniță părintele are posibilitatea înregistrării a trei opțiuni în cererea-tip de înscriere.
În situația transmiterii prin e-mail sau prin poștă, părintele va transmite unității de învățământ declarația-tip pe proprie răspundere cu privire la veridicitatea informațiilor completate în cerere.
Validarea cererii-tip de înscriere este obligatorie și se face la unitatea de învățământ la care părintele solicită înscrierea sau prin intermediul mijloacelor electronice și constă în compararea datelor introduse în aplicația informatică cu documentele transmise/depuse de către părinte.

NOTĂ:

Sistemul Informatic Integrat al Învățământului din România (SIIIR – https://www.siiir.edu.ro/siiir/) nu permite înscrierea la mai multe unități de învățământ

  • Documente specifice

CERERE-TIP_ANTEPRESCOLAR_2024

CERERE-TIP_PRESCOLAR_2024

  • LEGISLAȚIE

O R D I N privind aprobarea Metodologiei-cadru de înscriere a copiilor în unități de învățământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preșcolar și/sau antepreșcolar și în servicii de educație timpurie complementare și a Calendarului înscrierii copiilor antepreșcolari și preșcolari în anul școlar 2024—2025 în unități de învățământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preșcolar și/sau antepreșcolar și în servicii de educație timpurie complementare

  • INFORMAȚII UTILE
    telverde ISJ 3

    Disponibil de luni până vineri, în intervalul orar 08.00-16.00 (luni-joi) și 8.00 – 14.00 (vineri)

Acte necesare pentru înscriere la creșă, grădiniță sau la serviciul de educație timpurie complementar:
a) copie de pe certificatul de naștere al copilului
b) copie de pe actele de identitate ale părinților/ reprezentantului legal
c) adeverință de angajat pentru fiecare dintre părinți/reprezentantul legal sau adeverință privind perioada concediului de creștere și îngrijire copil, pentru tipul de program
prelungit, respectiv pentru înscrierea în învățământul antepreșcolar
d) alte documente doveditoare care fac obiectul criteriilor generale sau specifice de înscriere și care sunt analizate în timpul procesului de înscriere
e) adeverință de la medicul de familie în care se menționează că respectivul copil este sănătos clinic; adeverința este necesară în prima zi de prezentare a copilului în unitatea de învățământ
f) avizul epidemiologic/dovada de vaccinare, întocmit(ă) conform prevederilor elaborate de Ministerul Sănătății, cu privire la intrarea copilului în colectivitate, eliberat(ă) de medicul de familie al copilului cu maximum 5 zile înainte de a începe frecventarea unității.
Înscrierea copiilor în unități de învățământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preșcolar și/sau antepreșcolar și în servicii de educație timpurie complementare se face prin depunerea unei cereri-tip de înscriere însoțită de documente justificative.
Cererea-tip de înscriere se poate transmite prin e-mail, prin poștă sau se poate depune la sediul unității de învățământ la care părintele dorește înscrierea copilului, în perioada prevăzută de Calendarul înscrierii copiilor. În cazul înscrierii la creșă sau grădiniță părintele are posibilitatea înregistrării a trei opțiuni în cererea-tip de înscriere.
În situația transmiterii prin e-mail sau prin poștă, părintele va transmite unității de învățământ declarația-tip pe proprie răspundere cu privire la veridicitatea informațiilor completate în cerere.
Validarea cererii-tip de înscriere este obligatorie și se face la unitatea de învățământ la care părintele solicită înscrierea sau prin intermediul mijloacelor electronice și constă în compararea datelor introduse în aplicația informatică cu documentele transmise/depuse de către părinte.

NOTĂ:

Sistemul Informatic Integrat al Învățământului din România (SIIIR – https://www.siiir.edu.ro/siiir/) nu permite înscrierea la mai multe unități de învățământ

  • Documente specifice

 

 

Locuri propuse pentru anul școlar 2024-2025

Arondări Cernavodă 2024

Arondări Mangalia_2024

Arondări Medgidia_2024

Arondări Municipiul Constanta_2024

Arondări Năvodari_2024

Arondări Valu Lui Traian_2024

Arondări Ovidiu 2024

 

În temeiul Hotărârii Consiliului de Administrație al Inspectoratului Școlar Județean Constanța, Nr. 16 din 04.03.2024, vacanța școlară din luna februarie 2025 este stabilită, pentru unitățile de învățământ din județul Constanța, în perioada 24.02.2025-28.02.2025.

Stimate colege,

Stimați colegi,

Cu ocazia ZILEI NAȚIONALE A MESERIILOR, sărbătorită în data de 11 martie, vă invităm să vizionați, alături de elevii dumneavoastră din clasele gimnaziale, GHIDUL DE ORIENTARE ÎN CARIERĂ, în care sunt prezentate meseriile ce vor fi școlarizate în anul școlar 2024-2025 în învățământul profesional constănțean.

Vizionarea se va realiza începând cu ziua de luni, 11 martie 2024, și până vineri, 15 martie 2024, de către toate clasele gimnaziale, la orele de Educație tehnologică și aplicații practice.

Monitorizarea activităților se va face de către membrii Consiliului Consultativ al ÎPT. În timpul monitorizării se vor întocmi procese verbale ce vor fi aduse ulterior la Inspectoratul Școlar Județean Constanța.

Vă mulțumim!

INSPECTORATUL ȘCOLAR JUDEȚEAN CONSTANȚA 2024-2025

 

Inspectoratul Școlar Județean Constanța a obținut Acreditarea Erasmus+ nr. 2022-RO01-KA120-SCH-000108334, în baza căruia se vor derula în perioada 2023 – 2027 mobilitățile în domeniul Educație Școlară, așa cum au fost ele enunțate în aplicație și în strategiile instituționale.

Anunț de selecție pentru a deveni membru în cadrul consorțiului Erasmus+

  • REZULTATE SELECȚIE UNITĂȚI DE ÎNVĂȚĂMÂNT CE VOR DEVENI MEMBRE ÎN CADRUL CONSORȚIULUI COORDONAT DE IȘJ CONSTANȚA

Rezultate selectie unitati consortiu inainte de contestatii

Rezultate finale selectie unitati consortiu

Numărul 18 din 2024 al revistei Dynamis a Casei Corpului Didactic Constanța cuprinde toate variantele de subiecte realizate în luna decembrie 2023, în cadrul grupurilor de lucru organizate pe discipline la nivelul Inspectoratului Școlar Județean Constanța.

Toate aceste variante de subiecte sunt puse la dispoziția elevilor, constituind un antrenament util în vederea pregătirii examenelor naționale.

https://www.ccdconstanta.ro/download/Dynamis_ianuarie_2024.pdf

PROCEDURA DE EVALUARE MANAGERIALĂ 2024

Anexa Nr. 10.1._FIȘE AUTOEVALUARE _DIRECTOR_ LICEU_ȘCOALA PROFESIONALĂ

ANEXA Nr.10.2. _FIȘE AUTOEVALUARE DIRECTOR ADJUNCT_ LICEU_ȘCOALĂ PROFESIONALĂ.

ANEXA Nr. 10.3. FIȘE AUTOEVALUARE_DIRECTOR_ GIMNAZIU .

ANEXA Nr. 10.4._FIȘE DE AUTOEVALUARE DIRECTOR ADJUNCT GIMNAZIU

ANEXA Nr. 10.6. _FIȘE AUTOEVALUARE_DIRECTOR_CENTRU ȘCOLAR PENTRU EDUCAȚIE INCLUZIVĂ.

ANEXA Nr. 10.7._FIȘE DE AUTOEVALUARE DIRECTOR ADJUNCT_CENTRUL ȘCOLAR PENTRU EDUCAȚIE INCLUZIVĂ

ANEXA Nr.10.9._FIȘE AUTOEVALUARE_ DIRECTOR_PALATUL COPIILOR

ANEXA Nr. 10.10. _FIȘE AUTOEVALUARE_DIRECTOR_CLUB SPORTIC ȘCOLAR

ANEXA Nr. 10.11. _FIȘE DE AUTOEVALUARE_DIRECTOR ADJUNCT_CLUB SPORTIV ȘCOLAR.

Anexa nr.10.12_FIȘE AUTOEVALUARE _DIRECTOR_ CENTRUL JUDEȚEAN DE EXCELENȚĂ.

  • LEGISLAȚIE

Fisa_evaluare_conform Anexei 2 an 2024

Anexă la Ordinul ministrului educației nr. 6877/22.12.2023-METODOLOGIA – CADRU PRIVIND MOBILITATEA PERSONALULUI DIDACTIC DE PREDARE DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR ÎN ANUL ŞCOLAR 2024-2025

Anexe la Metodologie

Anexa nr.2 la Metodologie

Anexa nr. 19 la Metodologie-C A L E N D A R U L mobilității personalului didactic de predare din învățământul preuniversitar pentru anul școlar 2024 – 2025

Modele de cerereri pentru etapele de mobilitate

  • Modificarea duratei contractului individual de muncă din durată determinată de un an în contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei

1. Extras-metodologie_modificarea-contractului-din-perioada-determinata-in-perioada-viabilitatii-postului

2. Extras calendar modificare CIM in DVP

3. Cerere-angajare-viabilitatea-postului

4. 2024_DVP_Cerere_adresata_CA_unitate

5. CT_MODIFICARE_CONTRACT_DVP_2024

6. CT_MODIFICARE_CONTRACT_DVP_2024 RESPINGERE

  • Pretransferul personalului didactic. Modificarea repartizării cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei

1. Extras-metodologie-pretransfer_modificarea-repartizarii-angajati-viabilitatea-postului

2. Extras-calendar-pretransfer_modificare-repartizare_viabilitatea-postului

3. Anunt primire dosare

4. Coperta-dosar-pretransfer

5. Cerere inspectie proba practica proba orala

6. Cerere-transfer-restrangere_pretransfer_isj

6.1. Cerere-pretransfer-prin-schimb-de-posturi_modificare-repartizare_schimb-de-posturi

7. Fisa_evaluare_conf_ Anexei 2, an 2024

8. Adeverinta post_2024-2025

9. Adeverință-sancțiuni

10. Declaratie-director

11. Declaratie privind postul ocupat in etapele anterioare

12. Cerere-transfer-restrangere_pretransfer

13. Anexa-17_rapoarte-comisie-de-mobilitate_model-raport_model_instiintare

14. PRE_2024_ACORD_DIRECTOR

15. PRE_2024_INSTIINTARE_ISJ_ACORD

  • Întregirea normei didactice de predare a personalului didactic de predare titular în două sau mai multe unităţi de învăţământ ori pe două sau mai multe specializări

Extras-Metodologie-Intregirea-normei-de-predare

Extras-calendar_Intregire-de-norma

Cerere_intregire_norma_didactica_ADVP_2024

Cerere_intregire_norma_didactica_tit_2024

Programarea-probelor-practice_inspectiilor-speciale-la-clasa

Propunere intregire profesor

Cerere_intregire_norma_didactica_ADVP_2024

Cerere_intregire_norma_didactica_tit_2024

Lista cadrelor didactice pentru care s-a aprobat intregirea normei

  • Menținerea în activitate a personalului didactic de predare, la cerere, ca titular în funcţia didactică, peste vârsta de pensionare

Extras-Metodologie_Mentinerea-in-activitate-ca-titular

Extras-calendar_Mentinere-in-activitate-ca-titular

Lista menținere în activitate ca titular după 65 de ani – 1.02.2024

Model_acord_mentinere_tit_2024

Cerere_tip_mentinere_activitate_titular_2024

Lista cadrelor didactice pentru care s-a aprobat mentinerea in activitate 22.02.2024

  • Restrângere de activitate începând cu 01.09.2024

1. Extras-metodologie_transfer-restrangere-de-activitate

2. Extras-calendar_Completarea-de-norma-si-restrangere-de-activitate-la-nivelul-ISJ

3. PROCEDURA TRANSFER PRIN RESTRANGERE 2024

4. Cerere-transfer-restrangere_pretransfer

Lista cadrelor didactice aflate în restrangere de activitate

LISTĂ PUNCTAJE INIȚIALE – RESTRÂNGERE DE ACTIVITATE ÎNCEPÂND CU 01.09.2024

PROGRAMARE ȘEDINȚĂ PUBLICĂ DE REPARTIZARE 12 martie 2024

  • Completarea normei didactice la nivel de ISJ

1. Extras-metodologie_Completare-de-norma-la-nivelul-ISJ

2. Extras-calendar_Completarea-de-norma-si-restrangere-de-activitate-la-nivelul-ISJ

4. Cerere-completare-de-norma

5. Cerere inspectie proba practica proba orala

LISTĂ PUNCTAJE INIȚIALE – COMPLETARE NORMĂ DIDACTICĂ DE PREDARE LA NIVEL DE ISJ

PROGRAMAREA CANDIDAŢILOR PENTRU SUSȚINEREA INSPECŢIEI SPECIALE LA CLASĂ

REZULTATELE CANDIDAŢILOR LA INSPECŢIA SPECIALĂ LA CLASĂ

PROGRAMARE ȘEDINȚĂ PUBLICĂ DE REPARTIZARE 12 martie 2024

  • Lista posturilor didactice vacante/rezervate

Lista posturilor didactice la data de 22.02.2024

Lista posturilor didactice la data de 15.03.2024

Lista posturilor didactice la data de 25.03.2024

Proiectul național de educație digitală#SiguranțaOnline

https://sigurantaonline.ro/